logo

Klachtenprocedure

Klachtenprocedure.

 

Klachtenprocedure Zorgboerderij NHS – De Oldenhof

 

Het kan gebeuren dat je een klacht hebt over de zorgboerderij. Een klacht is dat je aangeeft dat je ontevreden bent over hoe je behandeld wordt door de zorgboerderij of door een medewerker van de zorgboerderij.

 

Wat te doen bij een klacht

Er zijn meerdere mogelijkheden beschikbaar om je klacht kenbaar te maken.

 

  1. Bespreek de klacht met Kees-Jan de Jong op een rustig tijdstip. Maak met hem een afspraak om over de klacht te praten. Neem eventueel je ouders of vertegenwoordiger(s) mee.

 

  1. Ga een gesprek aan met de vertrouwenspersoon.

Naam                 Wilma Reusken-Klaver

Telefoon            06-51203029 of 055-5052882

E-mailadres        info@salonmirage.nl

Je kan met Wilma contact opnemen om een afspraak te maken. Het gesprek kan op De Oldenhof plaatsvinden, maar mag ook ergens anders. Dat spreek je met Wilma verder af.

 

  1. Ga een gesprek aan met de klachtenfunctionaris.

Naam               Annet Brouwer (interim)

Telefoon          06-21550744

E-mailadres     oldenhof@annetbrouwer.nl

Je kan met Annet contact opnemen om een afspraak te maken. Annet is bijna altijd op donderdag aanwezig. Annet kan je ook uitleggen hoe de procedure in elkaar zit en je adviseren wat je het beste kan doen. Ook kan Annet je helpen om je klacht op papier te zetten als je een brief aan de klachtencommissie wilt sturen.

 

  1. Schrijf een brief naar de klachtencommissie NHS De Oldenhof. Deze commissie bestaat uit 2 leden; de klachtenfunctionaris van NHS De Oldenhof en 2 mensen uit het bedrijfsleven die onafhankelijk zijn.

Adres:             Klachtencommissie NHS De Oldenhof

Ruige Velddreef 34

3831 PG  LEUSDEN

Email:              oldenhof@annetbrouwer.nl

5.         Geschillencommissie Zorg

NHS De Oldenhof is aangesloten bij de geschillencommissie voor de zorg. Op de website www.degeschillencommissiezorg.nl vind je meer informatie. Aangezien hier ook kosten voor jou aan zijn verbonden hopen we dat je eerst de andere mogelijkheden hebt benut.